6 uger i dag!!! -10,5kg Det er jo fucking vildt Jeg burde danse rundt af glæde M...

6 uger i dag!!! -10,5kg Det er jo fucking vildt Jeg burde danse rundt af glæde M...
Me ,vægttab ,wightloss ,fatloss ,sundhed ,sundkost ,sundmad ,eatclean ,GastricBallon ,Gastricballoon , ,MinKamp ,StopOverSpisning ,brydtabuet ,Livsstilsændring ,fit ,fitness ,crossfit ,danish ,girl ,denmark ,loveit

6 uger i dag!!!
-10,5kg😱😱😱😱
Det er jo fucking vildt🎉
Jeg burde danse rundt af glæde💃🏻💃🏻 Men det gør jeg ikke... For inde i mit hoved, er der konstant en stemme som bliver ved med og fortælle mig, at det ikke er sandt. Og at jeg alligevel snart vil mislykkes igen!
Når jeg kigger mig i spejlet ser jeg heller ingen forskel. Men når jeg sammenligner billeder kan jeg se en forskel😀
Nu skal det heller ikke lyde som om jeg overhoved ikke er glad for at de første 10kg er tabt. For det er jeg helt bestemt🤩 Men det med og få psyken med i det her, det er altså lidt af en opgave🙄
Jeg skal lære hvor meget jeg egentlig har brug for pr. Måltid og at jeg ikke skal gå og hygge spise mere😅 OG jeg skal lære ikke og få dårlig samvittighed når jeg spiser et måltid. Jeg er så bange for at tag på igen, at jeg konstant er nervøs for at jeg spiser for meget. Men i forhold til før, så spiser jeg jo nærmest igen ting😅 Jeg er dog begyndt og mærke mere sult. Og jeg kan rumme en del. 2 store glas vand + et måltid. Og det er alt for meget på en gang. Så nu skal jeg en tur ind på klinikken på torsdag hvor de lige vil scanne mig, for at se om min ballon stadig er der🙈 Og så har jeg fået tid til D. 1 hvor de vil fylde mere væske i. Eller lægge en ny hvis den skulle være forsvundet. Jeg er dog selv ret sikker på den stadig er der. Men bare mangler noget mere væske. Men nu må vi se på torsdag😁😁.
~
Mine før og efter billeder er ikke de bedste😅
Det første billed er fra i dag 9/4-19
Det andet er fra D. 9/2-19
~
Jeg tog nogle før billeder dagen før jeg fik ballonen. Men det er stadig for grænse overskridende for mig og lægge op. For jeg har kun undertøj på. Så de billeder vil jeg skåne jer for lidt endnu😜😆😆😆

#Me #vægttab #wightloss #fatloss #sundhed #sundkost #sundmad #eatclean #GastricBallon #Gastricballoon ##MinKamp #StopOverSpisning #brydtabuet #Livsstilsændring #fit #fitness #crossfit #danish #girl #denmark #loveit



http://bariatric-club.net/?p=8430

Post a Comment

Distributed by dratef.net | Designed by dratef.net