Endelig følger jeg at jeg kan give jer en opdatering på vægttabet. For vægten e...

Endelig følger jeg at jeg kan give jer en opdatering på vægttabet. For vægten e...
Me ,happiness ,wightloss ,Minus18 ,vægttab ,sundhed ,sundkost ,sundmad ,spismedmåde ,eatclean ,fatloss ,fit ,fitness ,crossfit ,MinKamp ,StopOverspisning ,GastricBallon ,GastricBalloon ,Gigt ,LivetMedGigt ,Brydtabuet ,PåRetteVej ,happy ,lykkelig ,danish ,girl ,denmark ,loveit

Endelig følger jeg at jeg kan give jer en opdatering på vægttabet.
For vægten er endelig stille og roligt begyndt og gå ned af igen🎉
Jeg er meget stresset for tiden. Så vægten har stået stille. Plus den har været gået en smule op. Men nu kan jeg endelig lave et opslag, som jeg følger giver mening.
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har følt mig så tilpas i mit tøj som jeg gør nu. Det er seriøst den FEDESTE følelse🤩
Nu skal jeg bare lige helt oven på igen, så jeg kan komme rigtig i gang med træningen igen🏋🏼‍♀️ Som tidligere skrevet. Så går min gigt helt amok når min krop stresser. Jeg krydser fingere for, at jeg i løbet af næste uge kan komme afsted igen🤞🏻🤞🏻🤞🏻

#Me #happiness #wightloss #Minus18 #vægttab #sundhed #sundkost #sundmad #spismedmåde #eatclean #fatloss #fit #fitness #crossfit #MinKamp #StopOverspisning #GastricBallon #GastricBalloon #Gigt #LivetMedGigt #Brydtabuet #PåRetteVej #happy #lykkelig #danish #girl #denmark #loveit



http://bariatric-club.net/?p=8359

Post a Comment

Distributed by dratef.net | Designed by dratef.net