beforeafter ,kiloverme ,tüpmideameliyatı ,kilosorunu ,tüpmide ,bariatricsurgery

Heyooooooo ta ta ta tammmm 💃🏻💃🏻💃🏻 gelsin bakalım #beforeafter 💃🏻💃🏻 ballarım farkında mısın tam #kiloverme zamanı ve ben bugün söz verdiğim abla kardeş tatlışko takipcilerimle buluşabildim 🙈 dedim ki bir kez daha ertelersem net buluşamayız vee onlara #tüpmideameliyatı nın detaylarını anlattım 💃🏻💃🏻 aslında kardeşi ablasının kol gerdirme istemesi üzerine bana ulaşmıştı ama ben cidden #kilosorunu yaşarken rahatsız ediyor diye bir bölgenin alınmasından yana değilim ben konuyu kökünden halletmemiz gerektiğini düşünüyorum 🙈🙈 bu yüzden hemennn estetikten vaz geçirdim 💃🏻💃🏻💃🏻 zaten artık #tüpmide de bir estetik sayılıyor ayrıca bende soldaki kızın karnını aldırsak mı yaa aslında o gitse hic bir sorunum yok diyen biriydim sonra doktor dedi ki kızım orayı yapsak başka bi yerin göze batıcak boşver kilonu ver 😂😂 dedim haklısın yiğidim djdkkd 😂😂 diyorum ya ben kilo verirken sarkmalardan korkmayın her şeyin bir çaresi var valla kapı gibi zorla güzellik olur yazısıyım 🙈 oldu abi yaptım yani ameliyat olmuş olsamda hatrı sayılır bir emek harcadım değişmedim dönüştüm aslada arkama dönüp pişman olmadım abi benden neyiniz eksik yaparsınız yani cidden ben başardıysam sizde yaparsınız diycem cünkü ben net bir pisboğazdım yinede sağlıklı yaşamaya alışmıştım şimdi hem pisboğaz hem sağlıklı hem ideal kilomdayım 💃🏻💃🏻💃🏻 öğrendim sizde öğreneceksiniz hic bir seyden etkilenmeden yolunuza bakın kendiniz için en doğru şeyi yapın . Valla ballarım her türlü yol var kimisi çıkmaz kimisi ters yön . Bu yüzden kendiniz için en güzel sağlıklı en hızlı yöntemi bulup değişin . Siz değişince dünya değişiyor . Çok sükür her şeyimle aynı kızım sadece artık 60 küsür kilo taşımıyorum . Ne büyük hamallık yaa yıllarımı geri verseler ilk kendimi değiştirirdim yedik koskoca bir cocukluğu ve ergenliği ayy neyse üzülmücem geç oldu güç oldu ama hallettik 😂😂Darısı başınıza ❤️ bugün iki bembeyaz tenli süslü kızlara yol olmaya calıstım ayy bence oldumda sayılır inşallah onlarında sizinde bir güzel zayıf günlerinizi görürüm 🙏🏼 baş ağrısı mide bulantısı biraz da mood düşüklüğüyle akşamıma devam ediyorum bomba gibi motivasyon fotisi de attığıma göre tamamım içim rahat 🙈🙈 #bariatricsurgery




http://bariatric-club.net/?p=8018

Post a Comment

Distributed by dratef.net | Designed by dratef.net