Grænseoverskridende opslag!!! I går var første gang i 5 år jeg havde mine cowboy...

Grænseoverskridende opslag!!! I går var første gang i 5 år jeg havde mine cowboy...
Me ,wightloss ,fatloss ,vægttab ,sundhed ,sundkost ,sundmad ,spismedmåde ,fit ,fitness ,crossfit ,MinKamp ,StopOverspisning ,GastricBallon ,GastricBalloon ,Brydtabuet ,SommerenBliverGodiÅr ,PåRetteVej ,happy ,lykkelig ,danish ,girl ,denmark ,loveit

Grænseoverskridende opslag!!!
I går var første gang i 5 år jeg havde mine cowboybukser på😱
Og jeg havde dem på hele dagen😄
Selvfølgelig har jeg prøvet dem nogle gange de sidste 5 år, men de røg hurtig af igen😅
I dag er første gang jeg ligger et billed ud, hvor jeg viser mine overarme🙈
Jeg har altid hadet mine store arme og været meget flov over dem. Så jeg har altid gemt dem væk under en cardigan eller andet med ærmer😅
Og aller helst bare noget oversize kjole/tunika/bluse så resten af kroppen også var gemt væk..
Denne sommer bliver det (forhåbentlig😅) anderledes☀️ Det bliver svært og skulle ud af sin komfortzone. Men det bliver også skønt, når jeg kan føle mig mere afslappet og tilpas i mit tøj👗
Det er så vildt hvad der er sket de sidste par måneder😀
Vægten siger minus 13kg og der er røget 48,5cm👏🏻
Jeg synes stadig ikke det er helt let det her. Men det bliver bedre og bedre. Jeg har gudskelov stadig 9 måneder endnu til og komme på det helt rette spor💪🏻
Jeg skulle prøve og finde et før billed af mig. Uden at det er fra den “rigtige” vinkel hvor bla. dobbelthagen er væk😜😜 De billeder har jeg faktisk ikke rigtig nogle af🙈 Men jeg var heldig lige og finde et. Måske et halvt år gammelt billed (fra før ballonen) spottet fra siden😅
Okay måske også et virkelig dårligt/uheldigt billed altså😂 Men det var det jeg lige ku støve frem😆
Der er stadig lang vej til mål🏆 Men det går stille og roligt den rigtige vej🤩
Rigtig dejlig lørdag til alle jer skønne mennesker😘

#Me #wightloss #fatloss #vægttab #sundhed #sundkost #sundmad #spismedmåde #fit #fitness #crossfit #MinKamp #StopOverspisning #GastricBallon #GastricBalloon #Brydtabuet #SommerenBliverGodiÅr #PåRetteVej #happy #lykkelig #danish #girl #denmark #loveit



http://bariatric-club.net/?p=8495

Post a Comment

Distributed by dratef.net | Designed by dratef.net