Ta ta ta tammm 115.9 kilo /51 kilo yaa ponciğim sen kot eteği birde böyle gör ...

Ta ta ta tammm 115.9 kilo /51 kilo yaa ponciğim sen kot eteği birde böyle gör ...
motivasyon ,tüpmideameliyatı ,sağlıklıyaşam ,healtyfood ,transformation ,bariatricsurgery ,tüpmide ,kiloverme ,healthylifestyles ,obezitecerrahisi

Ta ta ta tammm 💃🏻💃🏻 115.9 kilo /51 kilo 🙈🙈 yaa ponciğim sen kot eteği birde böyle gör 😂😂😂 inanılır gibi değil yaa ne bacaklar sürtüo ne yaralar var ne içe giymesi zorunlu kışa taytlar var trill trill bir tatil trill tirill bir yazı geride bıraktın kızım sen 🙈 helal sana be buşra 🙈🙈 ben hep böyle kendimle konusuyorum ball gibi #motivasyon asla kötü düşünmüyor asla olumsuz görmüyorum saldım ben yaa her şey olcağına varır diyorum cünkümmmmmm en büyük sorunum olan sorunumun farkına vardım ve bunu ortadan kaldırdım🙏🏼 abi zor yani kolay değil ama yinede yaşadıklarımı coğu zaman kelimelere dökemiyorum sükürler olsun bi sonuca ulaştım ben ilk defa yarım bırakmadım 🙏🏼 allah güc verdi diyorum ipleri elimden bırakmamam için cabalamam için inanmam için yardımcı oldu diyorum . Valla buna inanıyorumds cünkü öyle cok istedim ki hep dus ettim allam bari bu sefer olsun diye 😂😂 komik ama dua duadır oldu yani cabaladım 23 yıllık boşa bir mücadeleyi kendimce en doğru şekilde başarıyla sonlandırdım ahh be diyorum teşki daha önce böyle bir seye cesaret etseydim o zaman kimse bilmiyordu deli gibi #tüpmideameliyatı kötüleniyordu abii işin aslı öyle değil karşıma geçip al sen bunları ye gel diyen diyetisyenlerime şimdi soruyorum o zamanda sizin verdiklerinizden daha az yiyordum neden olmadı ? Cünkü sadece listeyle sporla olmuyor ben ameliyatla sağlıklı beslenmeyi her seyi yeterince yapmayı öğrendim valla tasıdığım spor cantasına da görüpte yemediklermede sükürler olsun ben başardım cok sükür bin sükür 🙏🏼 abi cok mutluyum yaaa allahım iyi ki be ❤️en sağlıklı yolu sizin için en doğruyu seçin ve başlayın ertelemeyin coook güzel cooook #sağlıklıyaşam #healtyfood #transformation #bariatricsurgery #tüpmide #kiloverme #healthylifestyles #obezitecerrahisi



http://bariatric-club.net/?p=8172

Post a Comment

Distributed by dratef.net | Designed by dratef.net