Før - Efter Jeg har faktisk aldrig fået vist jer mine helt gamle før billeder D...

Før - Efter Jeg har faktisk aldrig fået vist jer mine helt gamle før billeder D...
Me ,Before ,After ,happy ,NewBody ,Minus33kg ,VildMedDet ,LidtStolt ,vanvittigt ,wightloss ,fatloss ,vægttab ,sundhed ,sundkost ,sundmad ,FørOgEfter ,fit ,fitness ,crossfit ,MitLivsBedsteBeslutning ,gastricballon ,gastricballoon ,StopOverspisning ,NoPain ,NoGain ,MinKamp ,danish ,girl ,denmark ,loveit

Før - Efter

Jeg har faktisk aldrig fået vist jer mine helt gamle før billeder🙈
De er fra før Dennis og min tid. Jeg havde tabt mig en del inden de her billeder.
Jeg var total kamera sky da jeg var på mit største. Ikke at jeg ikke hadet og få taget billeder her. Men som man kan fornemme på det ene billed, så er det nok gået lidt stærkt med og få det taget📸
Første gang jeg gik på vægten (Efter jeg havde tabt mig en del) sagde vægten 111kg!
Da jeg mødte Dennis havde jeg tabt mig 23kg🎉
Da jeg blev gravid, mistede min mor og ente med et barn med kolik og refluks🙄 Så blev det lige lidt for meget. Og jeg fandt desværre (igen) trøst i maden. Jeg endte med og tag på igen (+10kg) da jeg besluttede mig for ballonen. Nu siger vægten -21kg (fra 99-78kg)🤩 i alt har jeg smidt 33kg. Det er så sindsygt urealistisk🤩 Jeg er så glad for min beslutning👏🏻

#Me #Before #After #happy #NewBody #Minus33kg #VildMedDet #LidtStolt #vanvittigt #wightloss #fatloss #vægttab #sundhed #sundkost #sundmad #FørOgEfter #fit #fitness #crossfit #MitLivsBedsteBeslutning #gastricballon #gastricballoon #StopOverspisning #NoPain #NoGain #MinKamp #danish #girl #denmark #loveit



http://bariatric-club.net/?p=8097

Post a Comment

Distributed by dratef.net | Designed by dratef.net